Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

EAZ + Digital Business Skills

Donostiako campusa | Graduak | Berria!

"Mundu digitalizatuari lotutako marketin estrategiak ulertzeko eta sortzeko gai izango diren profesionalen eskaria modu esponentziale..."

Alex Gibelalde

Head of Digital Marketing and Sales, Spain; HBO Nordic (EAZ Lizentziaduna, 2004ko promozioa)

Logo de la Universidad de Deusto

Enpresaren aro digitala

 

Marketineko arloan izan dudan esperientziak, Googlen lehenengo eta Twitterren ondoren, aukera eman dit kontsumitzaileen bilakaera azkarra ikusteko. Bezeroa on da, izan ere, bere smartphonea, tableta edo ordenagailua erabiliz, edonon eta edonoiz eskura dezake informazioa. Nola egin behar diote aurre aldaketa azkar horri erakundeek? Orain HBOn egiten dut lan eta ikusten ari naiz mundu digitalizatuari lotutako marketin estrategiak ulertzeko eta sortzeko gai izango diren profesionalen eskaria modu esponentzialean ari dela hazten. Deustuko programa honek etorkizuneko profesionalei bi ikuspegiak eskainiko dizkie, off eta on ikuspegiak.

 
 

 

Alex Gibelalde, Head of Digital Marketing and Sales, Spain; HBO Nordic (EAZ Lizentziaduna, 2004ko promozioa)