Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

Marketin Aurreratua

Bilboko campusa | Unibertsitate masterrak

Aurkezpena

Marketin Aurraratuko Unibertsitate Masterra modu ibiltarian emango da Bilboko eta Donostiako campusen artean.
Hurrengo edizioa,  2018/19 edizioa: Bilboko Campusa

Masterraren helburu orokorra

Master honek marketinaren esparruan ardurak hartu nahi dituzten zuzendariei gero eta merkatu globalago eta elkarri lotuagoetan beharrezkoak diren jakite aurreratuak eta gaitasunak eskaini nahi dizkie.

Masterraren helburua da bezeroekin eta kontsumitzaileekin harremanetarako estrategiak, banaketa eta komunikazioko politikak eta markaren kudeaketa zehazteko gai izango diren profesionalak prestatzea, Informazioaren eta Komunikazioaren Teknologien aurrerapenek eskaintzen dituzten erronka eta aukerak kontuan hartuta eta merkatu eta herrialde bakoitzaren berezitasunak aurrean izanik. Zuzendari horiek ingurune bakoitzerako negozio eredu egokienak identifikatzea eta proposatzea nahi dugu, eta estrategia iraunkor eta arduratsuak diseinatzea eta erabiltzea. 

Aurkezpena

Marketin Aurraratuko Unibertsitate Masterra modu ibiltarian emango da Bilboko eta Donostiako campusen artean.
Hurrengo edizioa,  2018/19 edizioa: Bilboko Campusa

Masterraren helburu orokorra

Master honek marketinaren esparruan ardurak hartu nahi dituzten zuzendariei gero eta merkatu globalago eta elkarri lotuagoetan beharrezkoak diren jakite aurreratuak eta gaitasunak eskaini nahi dizkie.

Masterraren helburua da bezeroekin eta kontsumitzaileekin harremanetarako estrategiak, banaketa eta komunikazioko politikak eta markaren kudeaketa zehazteko gai izango diren profesionalak prestatzea, Informazioaren eta Komunikazioaren Teknologien aurrerapenek eskaintzen dituzten erronka eta aukerak kontuan hartuta eta merkatu eta herrialde bakoitzaren berezitasunak aurrean izanik. Zuzendari horiek ingurune bakoitzerako negozio eredu egokienak identifikatzea eta proposatzea nahi dugu, eta estrategia iraunkor eta arduratsuak diseinatzea eta erabiltzea.