Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

Marketin Aurreratua

Bilboko campusa | Unibertsitate masterrak

Aurkezpena

Marketin Aurraratuko Unibertsitate Masterra modu ibiltarian emango da Bilboko eta Donostiako campusen artean.
Hurrengo edizioa,  2018/19 edizioa: Bilboko Campusa

Marketina gaur

Orain dela gutxi argitaratutako hainbat azterlanek (2Del reto al éxito: la transformación del marketing en la era digital”, IBM; 2011ko urria edo “Los Nuevos Empleos del Marketing y de la Comunicación al Servicio de la Marca”, Frantziako Iragarleen Kluba, 2011ko urria) azpimarratzen dute marketineko arduradunek honakoa uste dutela:

  • Ez daudela behar bezala prestatuta aro digitalak dakartzan aldaketei aurre egiteko.
  • Enpresa bezeroarekin harremanetan jartzeko modua errotik ari dela aldatzen eta ez dakitela erakundeak prestatuta dauden eraldaketa hori behar bezala kudeatzeko.
  • 5 eremu beharrezko eta zirraragarri identifikatzen dituzte bereziki:

Digitala

Bezeroarekin harremanak

Prospektiba eta berrikuntza

Enpresen Gizarte Erantzukizuna eta garapen iraunkorra

Estrategiaren koherentzia eta aurreko elementu guztiak bateratzea, markaren kudeaketaren bidez

Deusto Business Schooleko Marketin Aurreratuko Unibertsitate Masterrak IKTak sakon ezagutuko dituzten, kontsumitzaileak eta bezeroak hobeto ulertuko dituzten, eta herrialde desberdinetan aldaketen ikuspegi globala izango duten eta horrela, erakunde errentagarriak eta gizartearen ikuspegitik arduratsuak edukitzeko aukera emango duten marketineko profesionalak prestatzeko beharrari erantzun berritzailea ematen dio.

Laburbilduz, MUMAk hainbat elementu uztartzen ditu, koherentziaz:

  • Marketin tradizionala (offline) eta marketin digitala (online).
  • Marketineko etorkizuneko zuzendariaren egitekoan berariazko gaitasun funtsezkoenak: bezeroarekin harremana, marka, banaketa eta komunikazioa, ikuspegi digitala, berrikuntza, garapen iraunkorra eta gizarte erantzukizuna. 

 

Aurkezpena

Marketin Aurraratuko Unibertsitate Masterra modu ibiltarian emango da Bilboko eta Donostiako campusen artean.
Hurrengo edizioa,  2018/19 edizioa: Bilboko Campusa

Marketina gaur

Orain dela gutxi argitaratutako hainbat azterlanek (2Del reto al éxito: la transformación del marketing en la era digital”, IBM; 2011ko urria edo “Los Nuevos Empleos del Marketing y de la Comunicación al Servicio de la Marca”, Frantziako Iragarleen Kluba, 2011ko urria) azpimarratzen dute marketineko arduradunek honakoa uste dutela:

  • Ez daudela behar bezala prestatuta aro digitalak dakartzan aldaketei aurre egiteko.
  • Enpresa bezeroarekin harremanetan jartzeko modua errotik ari dela aldatzen eta ez dakitela erakundeak prestatuta dauden eraldaketa hori behar bezala kudeatzeko.
  • 5 eremu beharrezko eta zirraragarri identifikatzen dituzte bereziki:

Digitala

Bezeroarekin harremanak

Prospektiba eta berrikuntza

Enpresen Gizarte Erantzukizuna eta garapen iraunkorra

Estrategiaren koherentzia eta aurreko elementu guztiak bateratzea, markaren kudeaketaren bidez

Deusto Business Schooleko Marketin Aurreratuko Unibertsitate Masterrak IKTak sakon ezagutuko dituzten, kontsumitzaileak eta bezeroak hobeto ulertuko dituzten, eta herrialde desberdinetan aldaketen ikuspegi globala izango duten eta horrela, erakunde errentagarriak eta gizartearen ikuspegitik arduratsuak edukitzeko aukera emango duten marketineko profesionalak prestatzeko beharrari erantzun berritzailea ematen dio.

Laburbilduz, MUMAk hainbat elementu uztartzen ditu, koherentziaz:

  • Marketin tradizionala (offline) eta marketin digitala (online).
  • Marketineko etorkizuneko zuzendariaren egitekoan berariazko gaitasun funtsezkoenak: bezeroarekin harremana, marka, banaketa eta komunikazioa, ikuspegi digitala, berrikuntza, garapen iraunkorra eta gizarte erantzukizuna.