Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

Marketin Aurreratua

Bilboko campusa | Unibertsitate masterrak

Norentzat da?

Marketin Aurraratuko Unibertsitate Masterra modu ibiltarian emango da Bilboko eta Donostiako campusen artean.
Hurrengo edizioa, 2018/2019 ikasturtea: Bilboko Campusa

Onarpen betekizunak

Prestakuntza akademikoa

  • Gradu mailako unibertsitateko titulu ofiziala (edo baliokidea). Unibertsitate ikasketen azken urteko ikasleek, onarpena eska dezakete. Kasu honetan, behin behineko onarpena , unibertsitate ikasketak masterraren hasiera baino lehenen bukatzera baldintzatuta dago.
  • Gutxienez 12 ECTS edo baliokidea marketinaren arloan egina izatea edo. Edo, kreditu kopuru hori egin ez bada, marketinaren esparruko lanbide esperientzia beharrezkoa izango da, arloko oinarrizko jakiteak ziurtatzeko.
  • Masterrean hastea eska dezakete baita ere karrerako azken urtean dauden ikasleek. Kasu horretan, behin betiko onarpena eskuratzeko baldintza ikasketak amaitzea izango da.
  • 12 ECTS marketinaren alorrean edo marketinaren esparruko lanbide esperientzia ez duten hautagaiak, MUMA egiteko lehenago Máster Universitario en Dirección de Empresas egin behar dute. 

Ingeles maila

  • Ondoko agiriak aurkeztu ahal izango dira:

    - Certificate in Advanced English (CAE)
    - BEC Higher
    - TOEFL 80tik aurrera
    - IELTS 6,5etik aurrera
    - Beste aukera bat da Deustuko Unibertsitateko Hizkuntza Institutuak antolatutako proba egitea. Hirugarren aukera Deustuko Unibertsitateko Hizkuntza Zentroan C1 maila eskuratzeko ikastaroa egitea eta gainditzea da.
  • Hautagaiak MUMAn sartzeko eskaera egiterakoan ingeleseko B2 maila besterik ez badu, behin-behineko onarpena izan dezake, matrikula egiteko garairako (irailerako) ingeles aurreratu maila badu. Horrela, behin-behinean onartutako hautagaiak onarpen eskaera egiten denetik matrikula egin arte ingeles maila hobetzeko konpromiso esplizitua agertzen du.

 

Norentzat da?

Marketin Aurraratuko Unibertsitate Masterra modu ibiltarian emango da Bilboko eta Donostiako campusen artean.
Hurrengo edizioa, 2018/2019 ikasturtea: Bilboko Campusa

Onarpen betekizunak

Prestakuntza akademikoa

  • Gradu mailako unibertsitateko titulu ofiziala (edo baliokidea). Unibertsitate ikasketen azken urteko ikasleek, onarpena eska dezakete. Kasu honetan, behin behineko onarpena , unibertsitate ikasketak masterraren hasiera baino lehenen bukatzera baldintzatuta dago.
  • Gutxienez 12 ECTS edo baliokidea marketinaren arloan egina izatea edo. Edo, kreditu kopuru hori egin ez bada, marketinaren esparruko lanbide esperientzia beharrezkoa izango da, arloko oinarrizko jakiteak ziurtatzeko.
  • Masterrean hastea eska dezakete baita ere karrerako azken urtean dauden ikasleek. Kasu horretan, behin betiko onarpena eskuratzeko baldintza ikasketak amaitzea izango da.
  • 12 ECTS marketinaren alorrean edo marketinaren esparruko lanbide esperientzia ez duten hautagaiak, MUMA egiteko lehenago Máster Universitario en Dirección de Empresas egin behar dute. 

Ingeles maila

  • Ondoko agiriak aurkeztu ahal izango dira:

    - Certificate in Advanced English (CAE)
    - BEC Higher
    - TOEFL 80tik aurrera
    - IELTS 6,5etik aurrera
    - Beste aukera bat da Deustuko Unibertsitateko Hizkuntza Institutuak antolatutako proba egitea. Hirugarren aukera Deustuko Unibertsitateko Hizkuntza Zentroan C1 maila eskuratzeko ikastaroa egitea eta gainditzea da.
  • Hautagaiak MUMAn sartzeko eskaera egiterakoan ingeleseko B2 maila besterik ez badu, behin-behineko onarpena izan dezake, matrikula egiteko garairako (irailerako) ingeles aurreratu maila badu. Horrela, behin-behinean onartutako hautagaiak onarpen eskaera egiten denetik matrikula egin arte ingeles maila hobetzeko konpromiso esplizitua agertzen du.