Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

Marketin Aurreratua

Bilboko campusa | Unibertsitate masterrak

Norentzat da?

Marketin Aurraratuko Unibertsitate Masterra modu ibiltarian emango da Bilboko eta Donostiako campusen artean.
Hurrengo edizioa, 2018/2019 ikasturtea: Bilboko Campusa

Partehartzaileen profila

  • Beren lanbideko ibilbidea marketinaren alorrean egin nahi duten gradudunentzat edo lizentziadunentzat, horretarako diziplina honetan espezializatu nahi dutenak,
  • Lanbideko profila marketinaren esparruko prestakuntza aurreratuarekin osatu nahi badute eta arlo horretako azken aurrerapenak kontuan hartuko dituzten estrategia eta tresnetako prestakuntza jaso nahi badute.
  • Lanbideko jarduna marketinaren esparruan garatu nahi badute, kontsumoko konpainietan, industriakoetan, zerbitzuetakoetan, marketineko zerbitzuak eskaintzen dituzten enpresetan (komunikazio agentziak, marketineko aholkularitzak), erakunde publikoetan eta/edo irabazi asmorik gabeko erakundeetan.
  • Bereziki ondoko titulazioetako aldez aurreko ikasketak aintzatetsiko dira: Enpresen Administrazioa eta Zuzendaritza, Ekonomia eta Enpresa Zientziak, Komunikazioa, Ikus-entzunezko Komunikazioa, Kultur Komunikazioa, Giza Zientziak, Merkatu Ikerkuntza eta Teknikak, Publizitatea eta Harreman Publikoak, eta Turismoa.

Norentzat da?

Marketin Aurraratuko Unibertsitate Masterra modu ibiltarian emango da Bilboko eta Donostiako campusen artean.
Hurrengo edizioa, 2018/2019 ikasturtea: Bilboko Campusa

Partehartzaileen profila

  • Beren lanbideko ibilbidea marketinaren alorrean egin nahi duten gradudunentzat edo lizentziadunentzat, horretarako diziplina honetan espezializatu nahi dutenak,
  • Lanbideko profila marketinaren esparruko prestakuntza aurreratuarekin osatu nahi badute eta arlo horretako azken aurrerapenak kontuan hartuko dituzten estrategia eta tresnetako prestakuntza jaso nahi badute.
  • Lanbideko jarduna marketinaren esparruan garatu nahi badute, kontsumoko konpainietan, industriakoetan, zerbitzuetakoetan, marketineko zerbitzuak eskaintzen dituzten enpresetan (komunikazio agentziak, marketineko aholkularitzak), erakunde publikoetan eta/edo irabazi asmorik gabeko erakundeetan.
  • Bereziki ondoko titulazioetako aldez aurreko ikasketak aintzatetsiko dira: Enpresen Administrazioa eta Zuzendaritza, Ekonomia eta Enpresa Zientziak, Komunikazioa, Ikus-entzunezko Komunikazioa, Kultur Komunikazioa, Giza Zientziak, Merkatu Ikerkuntza eta Teknikak, Publizitatea eta Harreman Publikoak, eta Turismoa.