Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

EMBA - Executive MBA

Edukia

Ardatzak: Eraldaketaren gidariak

HIRU ARDATZ, IKUSPEGI BERARENTZAT

Globalizazioak, lidergoak eta enpresaren elementuen integrazioak aurrean jartzen dizkiguten erronkei erantzuteko, programak hiru ardatz ditu. Ingurune konplexu batetik –negozioetako ingurunetik– abiatuta, ingurune pertsonalagora iritsi nahi da –hori ere konplexua- eta eraldaketa lanerako beharrezko aurrerabidea landu.

Enpresak eta enpresa osatzen duten pertsonek dituzten helmugen ondoan egonda. Eguneroko ikuspegitik ikuspegi orokorrera eta alderantziz, unean unean sortzen diren aukeretan murgilduta. Eta hori guztia, programa inflexio puntu bat izan dadin profesionalen ibilbidean. Ikuspegi funtzionaletik enpresaren ikuspegi orokorrera igaro, eta Zuzendaritza Orokorrean pentsatuta.

  • 1. ardatza: Enpresa eta ingurunea: non gauden ulertzea eta joerak nola interpretatu jakitea, estrategia argi edukita.
  • 2. ardatza: XXI. mendeko enpresa: XXI. mendeko zuzendariak erakundea ulertu behar du, aldaketei aurrea hartu eta aukeratutako estrategia gauzatu.
  • 3. ardatza: Enpresa gidatzea: zuzendariak erakundean aldaketa gidatu eta kudeatu behar du, eta balio iraunkorra sortu behar du elkartutako erakunde guztientzat.

Ikasketa plana

ECTS EMBA
  Modulua Mota ECTS Kredituak Maila Seihilekoa
1. mod Enpresa eta bere ingurua Nahitaezkoa 6 1 2
2. mod  Estrategia Nahitaezkoa 6 1 2
3. mod  Marketina Nahitaezkoa 6 2 2
4. mod Finantzak eta Kontabilitatea Nahitaezkoa 6 2 2
5. mod Giza Baliabideak Nahitaezkoa 6 2 2
6. mod  Value Innovation Nahitaezkoa 3 2 2
7. mod Inplementazioa eta burutzea Nahitaezkoa 6 2 2
8. mod Sormena, berrikuntza eta ekintzailetza Nahitaezkoa 6 2 2
9. mod Managing Globally in the 21st Century Nahitaezkoa 3 2 2
10. mod Amaierako proiektua Nahitaezkoa 12 2 2

Informazio gehiago
Ezkutatu informazioa
+-

1. ARDATZA: ENPRESA ETA INGURUNEA

Zuzendariak enpresaren ingurunea ulertu behar du. Negozioaren mundua asko aldatu da. Joera eta gertakari askok erakutsi dute enpresa ez dela elementu isolatua. Joko arau berriak eta ingurunea ulertu behar ditugu.

Lehenengo ardatzak enpresa kokatzea du helburu, zuzendariak kontura daitezen non ari diren jokatzen eta nola ari diren hainbat joera joko arauak eta joko esparrua aldatzen.

  • Ekonomia ingurunea
  • Krisi ekonomikoak, aldaketa garai
  • Enpresa globala eta garabidean doazen ekonomiak
  • Agenda globala XXI. menderako
  • Estrategia

2. ARDATZA: XXI. MENDEKO ENPRESA

Zuzendariak enpresa kudeatu behar du. Horretarako, enpresako arloetako bakoitza ezagutu behar du. Baina ez da nahikoa ohiko ikuspegia, aldez aurretik zehaztutako bideetan elkar eragiten duten hariak izango balira bezala.

  • Marketina
  • Finantza korporatiboak
  • Kontabilitatea, kudeaketa kontrola eta finantza analisia
  • Eragiketak
  • Supply Chain Management eta jasangarritasuna

3. ARDATZA: ENPRESA GIDATZEA

Azken ardatz honetan, pertsona izango da protagonista. Zuzendaria guztia gertarazten duen pertsona da. Jakiteak baino garrantzitsuagoa da trebetasuna, gauzak egitea. Horretarako, eta proiektuarekin batera, aurreko bi ardatzetan ikusitakoa praktikara eramango dugu. Zergatik jarraitu behar didate galderari erantzunez, lidergoa, motibazioa, negoziazioa eta komunikazioa landuko ditugu. Nortasuna eta giza portaera aztertzen dira bereziki, baita komunikazio prozesuen balioa ere, pertsonen zuzendaritzaren arte zailari laguntzeko.

  • Pertsonen kudeaketa erakundean
  • Enpresen Gizarte Erantzukizuna gauzatzea
  • Berrikuntza eta Ekintzailetza
  • Zuzendariaren trebetasunak

    - Negoziazioa
    - Motibazioa
    - Aldaketaren kudeaketa
    - Komunikazioa

Edukia

Ardatzak: Eraldaketaren gidariak

HIRU ARDATZ, IKUSPEGI BERARENTZAT

Globalizazioak, lidergoak eta enpresaren elementuen integrazioak aurrean jartzen dizkiguten erronkei erantzuteko, programak hiru ardatz ditu. Ingurune konplexu batetik –negozioetako ingurunetik– abiatuta, ingurune pertsonalagora iritsi nahi da –hori ere konplexua- eta eraldaketa lanerako beharrezko aurrerabidea landu.

Enpresak eta enpresa osatzen duten pertsonek dituzten helmugen ondoan egonda. Eguneroko ikuspegitik ikuspegi orokorrera eta alderantziz, unean unean sortzen diren aukeretan murgilduta. Eta hori guztia, programa inflexio puntu bat izan dadin profesionalen ibilbidean. Ikuspegi funtzionaletik enpresaren ikuspegi orokorrera igaro, eta Zuzendaritza Orokorrean pentsatuta.

  • 1. ardatza: Enpresa eta ingurunea: non gauden ulertzea eta joerak nola interpretatu jakitea, estrategia argi edukita.
  • 2. ardatza: XXI. mendeko enpresa: XXI. mendeko zuzendariak erakundea ulertu behar du, aldaketei aurrea hartu eta aukeratutako estrategia gauzatu.
  • 3. ardatza: Enpresa gidatzea: zuzendariak erakundean aldaketa gidatu eta kudeatu behar du, eta balio iraunkorra sortu behar du elkartutako erakunde guztientzat.

Ikasketa plana

ECTS EMBA
  Modulua Mota ECTS Kredituak Maila Seihilekoa
1. mod Enpresa eta bere ingurua Nahitaezkoa 6 1 2
2. mod  Estrategia Nahitaezkoa 6 1 2
3. mod  Marketina Nahitaezkoa 6 2 2
4. mod Finantzak eta Kontabilitatea Nahitaezkoa 6 2 2
5. mod Giza Baliabideak Nahitaezkoa 6 2 2
6. mod  Value Innovation Nahitaezkoa 3 2 2
7. mod Inplementazioa eta burutzea Nahitaezkoa 6 2 2
8. mod Sormena, berrikuntza eta ekintzailetza Nahitaezkoa 6 2 2
9. mod Managing Globally in the 21st Century Nahitaezkoa 3 2 2
10. mod Amaierako proiektua Nahitaezkoa 12 2 2

Informazio gehiago
Ezkutatu informazioa
+-

1. ARDATZA: ENPRESA ETA INGURUNEA

Zuzendariak enpresaren ingurunea ulertu behar du. Negozioaren mundua asko aldatu da. Joera eta gertakari askok erakutsi dute enpresa ez dela elementu isolatua. Joko arau berriak eta ingurunea ulertu behar ditugu.

Lehenengo ardatzak enpresa kokatzea du helburu, zuzendariak kontura daitezen non ari diren jokatzen eta nola ari diren hainbat joera joko arauak eta joko esparrua aldatzen.

  • Ekonomia ingurunea
  • Krisi ekonomikoak, aldaketa garai
  • Enpresa globala eta garabidean doazen ekonomiak
  • Agenda globala XXI. menderako
  • Estrategia

2. ARDATZA: XXI. MENDEKO ENPRESA

Zuzendariak enpresa kudeatu behar du. Horretarako, enpresako arloetako bakoitza ezagutu behar du. Baina ez da nahikoa ohiko ikuspegia, aldez aurretik zehaztutako bideetan elkar eragiten duten hariak izango balira bezala.

  • Marketina
  • Finantza korporatiboak
  • Kontabilitatea, kudeaketa kontrola eta finantza analisia
  • Eragiketak
  • Supply Chain Management eta jasangarritasuna

3. ARDATZA: ENPRESA GIDATZEA

Azken ardatz honetan, pertsona izango da protagonista. Zuzendaria guztia gertarazten duen pertsona da. Jakiteak baino garrantzitsuagoa da trebetasuna, gauzak egitea. Horretarako, eta proiektuarekin batera, aurreko bi ardatzetan ikusitakoa praktikara eramango dugu. Zergatik jarraitu behar didate galderari erantzunez, lidergoa, motibazioa, negoziazioa eta komunikazioa landuko ditugu. Nortasuna eta giza portaera aztertzen dira bereziki, baita komunikazio prozesuen balioa ere, pertsonen zuzendaritzaren arte zailari laguntzeko.

  • Pertsonen kudeaketa erakundean
  • Enpresen Gizarte Erantzukizuna gauzatzea
  • Berrikuntza eta Ekintzailetza
  • Zuzendariaren trebetasunak

    - Negoziazioa
    - Motibazioa
    - Aldaketaren kudeaketa
    - Komunikazioa