Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

MBI- Master in Business Innovation

Egitura eta Edukia

Moduluen Edukia

1. modulua - Berrikuntzarako analisi estrategikoa

Enpresen berrikuntza estrategiari forma emateko oinarrizko kontzeptuak eta teknikak ulertzea.

  • Analisi estrategikoa, lehiatzeko modurik eraginkorrena hobeto ulertzeko eta, horrela, hazteko estrategia egokia aukeratzeko.
  • Berrikuntza ekar lezaketen inguruneko mehatxuak eta aukerak antzematea, adimenaren analisiaren eta bide orriaren teknikak erabiliz.
  •  Negozio eredu alternatiboak, bezeroei irtenbide berriak eskaintzeko.

2. modulua – Berrikuntzaren kudeaketa

Berrikuntza prozesuen eta errutinen etapa nagusiak, metodoak eta elementu kritikoak identifikatzea.

  •  Berrikuntza iturriak identifikatzea, kontsumitzaileek ase gabe dituzten beharrei begiratua eta kontzeptuak sortuta.
  • Esperimentazioa eta prototipoak sortzea nola egiten den jakitea eta eraginkortasunez kudeatzea.
  • Produktuak/zerbitzuak garatzeko prozesuak diseinatzea eta hobetzea.

3. modulua – Erakunde berritzailea sortzea

Berrikuntzari lagunduko dioten funtzio arlo gakoak lerrokatzea

  • Merkataritza trebetasunak erabiltzea, enpresa berrikuntzaren ikuspegitik.
  • Finantzaketa tresnak erabiltzea berrikuntza enpresarentzat balio iturri izan dadin.
  • Langileen konpromiso handiagoa sustatzea, ekimenak proposatzeko eta sormena lantzeko.
  • Eragiketen kudeaketa erabiltzea erakundeko funtzioak lerrokatzeko eta balio kateari etekina ateratzeko.
  • Informazio sistemak integratzea enpresa berrikuntza hobetzeko.

4. modulua – Berrikuntzarako lidergoa

Historiari begiratuz, norberaren garapena nola bideratu eta erakundeari aurrera egiten nola lagundu ikastea.

  • Lidergo gaitasuna lantzea, barruan daramazun liderra azaleratzeko.
  • Zure erakundearen baitan, sormenean eta berrikuntzan oinarritutako kultura sustatzea.
  • Errendimendu handiko taldeak eta pertsonak garatzea, erakundeko boterea eta politika kudeatuz eta hartan eraginez.

5. modulua – Berrikuntzaren bidez balioa sortzeko programa

Blue Ocean Strategy

  • Berrikuntza gaitasunak sortzea
  • 7 urratsen metodologia eta 6 fasetako analisia
  • Aldaketaren liderrak: ChangePro simuladorea

6. modulua – Berrikuntza sustatzea: Barne ekintzailetza

Berrikuntzaren egitekoa enpresa prozesuan eta enpresen sorreran

  • Erakundearen baitan enpresa trebetasunak lantzea, berariazko jardunbide, pizgarri eta tresnez baliatuz.
  • Erakundearen barruan, barne ekintzailetzako espiritua sustatzea (spin-offak, barneko enpresa korporatiboak, etab.).
  • Berrikuntzak ustiatzen jakitea, jabetza intelektualeko eskubideei, baimenen salmenten eta antzekoen bidez.

7. modulua – Berrikuntzaren gune neuralgiko globalak

Informazioa eskuratzea mundu mailako askotariko berrikuntza ereduen inguruan - Beste zein herrialdetan ikusten duzu zure erakundea?

  • Hezkuntza eta berrikuntza sistemetan inbertitzea (Eskandinavia, Europan)
  • Merkatu globaletan hedatzeko abiadura (Silicon Valley, Ameriketako Estatu Batuetan)
  • I+Gko inbertsioa eta harreman globalak (Asia)

 

Egitura eta Edukia

Moduluen Edukia

1. modulua - Berrikuntzarako analisi estrategikoa

Enpresen berrikuntza estrategiari forma emateko oinarrizko kontzeptuak eta teknikak ulertzea.

  • Analisi estrategikoa, lehiatzeko modurik eraginkorrena hobeto ulertzeko eta, horrela, hazteko estrategia egokia aukeratzeko.
  • Berrikuntza ekar lezaketen inguruneko mehatxuak eta aukerak antzematea, adimenaren analisiaren eta bide orriaren teknikak erabiliz.
  •  Negozio eredu alternatiboak, bezeroei irtenbide berriak eskaintzeko.

2. modulua – Berrikuntzaren kudeaketa

Berrikuntza prozesuen eta errutinen etapa nagusiak, metodoak eta elementu kritikoak identifikatzea.

  •  Berrikuntza iturriak identifikatzea, kontsumitzaileek ase gabe dituzten beharrei begiratua eta kontzeptuak sortuta.
  • Esperimentazioa eta prototipoak sortzea nola egiten den jakitea eta eraginkortasunez kudeatzea.
  • Produktuak/zerbitzuak garatzeko prozesuak diseinatzea eta hobetzea.

3. modulua – Erakunde berritzailea sortzea

Berrikuntzari lagunduko dioten funtzio arlo gakoak lerrokatzea

  • Merkataritza trebetasunak erabiltzea, enpresa berrikuntzaren ikuspegitik.
  • Finantzaketa tresnak erabiltzea berrikuntza enpresarentzat balio iturri izan dadin.
  • Langileen konpromiso handiagoa sustatzea, ekimenak proposatzeko eta sormena lantzeko.
  • Eragiketen kudeaketa erabiltzea erakundeko funtzioak lerrokatzeko eta balio kateari etekina ateratzeko.
  • Informazio sistemak integratzea enpresa berrikuntza hobetzeko.

4. modulua – Berrikuntzarako lidergoa

Historiari begiratuz, norberaren garapena nola bideratu eta erakundeari aurrera egiten nola lagundu ikastea.

  • Lidergo gaitasuna lantzea, barruan daramazun liderra azaleratzeko.
  • Zure erakundearen baitan, sormenean eta berrikuntzan oinarritutako kultura sustatzea.
  • Errendimendu handiko taldeak eta pertsonak garatzea, erakundeko boterea eta politika kudeatuz eta hartan eraginez.

5. modulua – Berrikuntzaren bidez balioa sortzeko programa

Blue Ocean Strategy

  • Berrikuntza gaitasunak sortzea
  • 7 urratsen metodologia eta 6 fasetako analisia
  • Aldaketaren liderrak: ChangePro simuladorea

6. modulua – Berrikuntza sustatzea: Barne ekintzailetza

Berrikuntzaren egitekoa enpresa prozesuan eta enpresen sorreran

  • Erakundearen baitan enpresa trebetasunak lantzea, berariazko jardunbide, pizgarri eta tresnez baliatuz.
  • Erakundearen barruan, barne ekintzailetzako espiritua sustatzea (spin-offak, barneko enpresa korporatiboak, etab.).
  • Berrikuntzak ustiatzen jakitea, jabetza intelektualeko eskubideei, baimenen salmenten eta antzekoen bidez.

7. modulua – Berrikuntzaren gune neuralgiko globalak

Informazioa eskuratzea mundu mailako askotariko berrikuntza ereduen inguruan - Beste zein herrialdetan ikusten duzu zure erakundea?

  • Hezkuntza eta berrikuntza sistemetan inbertitzea (Eskandinavia, Europan)
  • Merkatu globaletan hedatzeko abiadura (Silicon Valley, Ameriketako Estatu Batuetan)
  • I+Gko inbertsioa eta harreman globalak (Asia)