Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

Marketin Aurreratua

Aurkezpena

Norentzat da?

Onarpen betekizunak

Prestakuntza akademikoa

  • Gradu mailako unibertsitateko titulu ofiziala (edo baliokidea). Unibertsitate ikasketen azken urteko ikasleek, onarpena eska dezakete. Kasu honetan, behin behineko onarpena , unibertsitate ikasketak masterraren hasiera baino lehenen bukatzera baldintzatuta dago.
  • Gutxienez 12 ECTS edo baliokidea marketinaren arloan egina izatea edo. Edo, kreditu kopuru hori egin ez bada, marketinaren esparruko lanbide esperientzia beharrezkoa izango da, arloko oinarrizko jakiteak ziurtatzeko.
  • Masterrean hastea eska dezakete baita ere karrerako azken urtean dauden ikasleek. Kasu horretan, behin betiko onarpena eskuratzeko baldintza ikasketak amaitzea izango da.
  • 12 ECTS marketinaren alorrean edo marketinaren esparruko lanbide esperientzia ez duten hautagaiak, MUMA egiteko lehenago Máster Universitario en Dirección de Empresas egin behar dute. 

Ingeles maila

  • Ondoko agiriak aurkeztu ahal izango dira:

    - Certificate in Advanced English (CAE)
    - BEC Higher
    - TOEFL 80tik aurrera
    - IELTS 6,5etik aurrera
    - Beste aukera bat da Deustuko Unibertsitateko Hizkuntza Institutuak antolatutako proba egitea. Hirugarren aukera Deustuko Unibertsitateko Hizkuntza Zentroan C1 maila eskuratzeko ikastaroa egitea eta gainditzea da.
  • Hautagaiak MUMAn sartzeko eskaera egiterakoan ingeleseko B2 maila besterik ez badu, behin-behineko onarpena izan dezake, matrikula egiteko garairako (irailerako) ingeles aurreratu maila badu. Horrela, behin-behinean onartutako hautagaiak onarpen eskaera egiten denetik matrikula egin arte ingeles maila hobetzeko konpromiso esplizitua agertzen du.

Partehartzaileen profila

  • Beren lanbideko ibilbidea marketinaren alorrean egin nahi duten gradudunentzat edo lizentziadunentzat, horretarako diziplina honetan espezializatu nahi dutenak,
  • Lanbideko profila marketinaren esparruko prestakuntza aurreratuarekin osatu nahi badute eta arlo horretako azken aurrerapenak kontuan hartuko dituzten estrategia eta tresnetako prestakuntza jaso nahi badute.
  • Lanbideko jarduna marketinaren esparruan garatu nahi badute, kontsumoko konpainietan, industriakoetan, zerbitzuetakoetan, marketineko zerbitzuak eskaintzen dituzten enpresetan (komunikazio agentziak, marketineko aholkularitzak), erakunde publikoetan eta/edo irabazi asmorik gabeko erakundeetan.
  • Bereziki ondoko titulazioetako aldez aurreko ikasketak aintzatetsiko dira: Enpresen Administrazioa eta Zuzendaritza, Ekonomia eta Enpresa Zientziak, Komunikazioa, Ikus-entzunezko Komunikazioa, Kultur Komunikazioa, Giza Zientziak, Merkatu Ikerkuntza eta Teknikak, Publizitatea eta Harreman Publikoak, eta Turismoa.

Aurkezpena

Norentzat da?

Onarpen betekizunak

Prestakuntza akademikoa

  • Gradu mailako unibertsitateko titulu ofiziala (edo baliokidea). Unibertsitate ikasketen azken urteko ikasleek, onarpena eska dezakete. Kasu honetan, behin behineko onarpena , unibertsitate ikasketak masterraren hasiera baino lehenen bukatzera baldintzatuta dago.
  • Gutxienez 12 ECTS edo baliokidea marketinaren arloan egina izatea edo. Edo, kreditu kopuru hori egin ez bada, marketinaren esparruko lanbide esperientzia beharrezkoa izango da, arloko oinarrizko jakiteak ziurtatzeko.
  • Masterrean hastea eska dezakete baita ere karrerako azken urtean dauden ikasleek. Kasu horretan, behin betiko onarpena eskuratzeko baldintza ikasketak amaitzea izango da.
  • 12 ECTS marketinaren alorrean edo marketinaren esparruko lanbide esperientzia ez duten hautagaiak, MUMA egiteko lehenago Máster Universitario en Dirección de Empresas egin behar dute. 

Ingeles maila

  • Ondoko agiriak aurkeztu ahal izango dira:

    - Certificate in Advanced English (CAE)
    - BEC Higher
    - TOEFL 80tik aurrera
    - IELTS 6,5etik aurrera
    - Beste aukera bat da Deustuko Unibertsitateko Hizkuntza Institutuak antolatutako proba egitea. Hirugarren aukera Deustuko Unibertsitateko Hizkuntza Zentroan C1 maila eskuratzeko ikastaroa egitea eta gainditzea da.
  • Hautagaiak MUMAn sartzeko eskaera egiterakoan ingeleseko B2 maila besterik ez badu, behin-behineko onarpena izan dezake, matrikula egiteko garairako (irailerako) ingeles aurreratu maila badu. Horrela, behin-behinean onartutako hautagaiak onarpen eskaera egiten denetik matrikula egin arte ingeles maila hobetzeko konpromiso esplizitua agertzen du.

Partehartzaileen profila

  • Beren lanbideko ibilbidea marketinaren alorrean egin nahi duten gradudunentzat edo lizentziadunentzat, horretarako diziplina honetan espezializatu nahi dutenak,
  • Lanbideko profila marketinaren esparruko prestakuntza aurreratuarekin osatu nahi badute eta arlo horretako azken aurrerapenak kontuan hartuko dituzten estrategia eta tresnetako prestakuntza jaso nahi badute.
  • Lanbideko jarduna marketinaren esparruan garatu nahi badute, kontsumoko konpainietan, industriakoetan, zerbitzuetakoetan, marketineko zerbitzuak eskaintzen dituzten enpresetan (komunikazio agentziak, marketineko aholkularitzak), erakunde publikoetan eta/edo irabazi asmorik gabeko erakundeetan.
  • Bereziki ondoko titulazioetako aldez aurreko ikasketak aintzatetsiko dira: Enpresen Administrazioa eta Zuzendaritza, Ekonomia eta Enpresa Zientziak, Komunikazioa, Ikus-entzunezko Komunikazioa, Kultur Komunikazioa, Giza Zientziak, Merkatu Ikerkuntza eta Teknikak, Publizitatea eta Harreman Publikoak, eta Turismoa.