Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

PDC - Merkataritza Zuzendaritzan Aditua
Marketin, Salmentak eta Digitala

Helburuak

PDC programak, Merkataritza Zuzendaritzan Adituak, zuzendari parte hartzaileei prestakuntza teoriko eta praktikoa ematen die, helburu hauek lortzeko:

  • Gaur egun Marketinean eta Salmenetan erabiltzen diren metodoen, kontzeptuen eta tresnen inguruko jakiteak eguneratzea eta sendotzea.
  • Enpresan bezeroarenganako eta merkaturako orientazio handiagoa lortzea.
  • Ingurune fisikoari eta ingurune digitalari modu koherentean eta eraginkortasunez erantzungo dioten Merkataritza eta Marketin estrategiak diseinatzea, gidatzea eta gauzatzea.
  • Enpresen merkataritza kudeaketaren gaur egungo onlineko eta offlineko joerak eta etorkizuneko bilakaerak partekatu eta haien inguruan eztabaidatzea.
  • Salmenta Eredu integral eta eraginkor bat eraikitzea, enpresaren merkataritza estrategiarekin bat etorriko dena.
  • Bezero zorroa efizientziaz kudeatzea.
  • Enpresaren bezero gakoentzat KAM (Key Account Manager) politika egokiak ezartzea.
  • Merkataritza taldea errendimendu handiko talde bihurtzea.
  • Norberaren esperientzia aberastea, beste sektore edo industria batzuetako zuzendariekin harremanetan jarriz, antzeko erronkei aurre egiten ari direnak.
     

Helburuak

PDC programak, Merkataritza Zuzendaritzan Adituak, zuzendari parte hartzaileei prestakuntza teoriko eta praktikoa ematen die, helburu hauek lortzeko:

  • Gaur egun Marketinean eta Salmenetan erabiltzen diren metodoen, kontzeptuen eta tresnen inguruko jakiteak eguneratzea eta sendotzea.
  • Enpresan bezeroarenganako eta merkaturako orientazio handiagoa lortzea.
  • Ingurune fisikoari eta ingurune digitalari modu koherentean eta eraginkortasunez erantzungo dioten Merkataritza eta Marketin estrategiak diseinatzea, gidatzea eta gauzatzea.
  • Enpresen merkataritza kudeaketaren gaur egungo onlineko eta offlineko joerak eta etorkizuneko bilakaerak partekatu eta haien inguruan eztabaidatzea.
  • Salmenta Eredu integral eta eraginkor bat eraikitzea, enpresaren merkataritza estrategiarekin bat etorriko dena.
  • Bezero zorroa efizientziaz kudeatzea.
  • Enpresaren bezero gakoentzat KAM (Key Account Manager) politika egokiak ezartzea.
  • Merkataritza taldea errendimendu handiko talde bihurtzea.
  • Norberaren esperientzia aberastea, beste sektore edo industria batzuetako zuzendariekin harremanetan jarriz, antzeko erronkei aurre egiten ari direnak.