Web gune honek bere cookiak eta bitartekoenak erabiltzen ditu zure nabigazioa optimizatzeko, zure lehentasunetara egokitzeko eta jarduera analitikoak egiteko. Nabigatzen jarraitu ez gero, gure Cookien Politika onartzen duzu.

Onartu

Marketin Digitaleko Programa

Parte-hartzaileak

Marketin Digitaleko Programa honakoei zuzentzen zaie: 

Marketinaren eta salmenten arloko zuzendariak eta profesionalak:

  • ingurune digitalen ikuspegi zatikatua dutenak eta beren lanbide arloko off-lineko estrategiekin integratzen ikasi nahi dutenak.
  • gaitasun berriak landu nahi dituztenak beren marketin, salmenta eta komunikazio estrategiak ingurune digitalera egokitzeko.
  • ingurune digital berri eta hain aldakorrean, metodo eta sistemaz lan egin behar dutenak, kanal, tresna eta metrika nagusiak ulertuz.

Enpresaburuak eta beste arlo batzuetako kudeatzaileak:

  • marketin digitalaren ikuspegi orokorra bilatzen dutenak eta komunikatzeko eta merkaturatzeko modu berriak ezagutu nahi dituztenak, beren enpresak eta erakundeak ingurune digital berrietarantz arrakastaz eramateko.

 

Parte-hartzaileak

Marketin Digitaleko Programa honakoei zuzentzen zaie: 

Marketinaren eta salmenten arloko zuzendariak eta profesionalak:

  • ingurune digitalen ikuspegi zatikatua dutenak eta beren lanbide arloko off-lineko estrategiekin integratzen ikasi nahi dutenak.
  • gaitasun berriak landu nahi dituztenak beren marketin, salmenta eta komunikazio estrategiak ingurune digitalera egokitzeko.
  • ingurune digital berri eta hain aldakorrean, metodo eta sistemaz lan egin behar dutenak, kanal, tresna eta metrika nagusiak ulertuz.

Enpresaburuak eta beste arlo batzuetako kudeatzaileak:

  • marketin digitalaren ikuspegi orokorra bilatzen dutenak eta komunikatzeko eta merkaturatzeko modu berriak ezagutu nahi dituztenak, beren enpresak eta erakundeak ingurune digital berrietarantz arrakastaz eramateko.